myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra Myspace Falling Objects myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra

Saturday, February 5, 2011

along sengal !!




heyyyyy !! geramnya ngn dak along !! dy baru balik masjid tanah tadi .. pergh , geram geram .. before dy balik dy ada ckp kat aku yg dy ambil brang aku tapi dy tamo g tawu skrg , dy ckp dy dah na balik t dy gtawu .. aku pun trtnya tanya gak apa brang yg dy ambil .. hurm , dy gelak gelak .. dy ckp tnggu jela .. nnti dy gtawu ..

hurm , masa dy kat atas motor dy ckp kat aku bye bye myra , krim salam ibu .. aku ckp lah okay .. pstuh dy jerit aku amik calculator kau taw .. bye ..... ! pergh , macam tuh je .. pk bgus punya along ! kuang asam , aku dah ta buley na buat apa ah .. dy dah g .. trpksa lah beli calculator baru .. sengal lah along nih .. dah lah esok ada subjek math .. aiyo0o0 ..

hurm , tapelah long .. kau balik nnti siap kau .. erghhh !! okay lah chow ^_^

No comments:

Post a Comment