myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra Myspace Falling Objects myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra

Wednesday, February 2, 2011

cuci mata jom :)



hurm , hye hye ! bosannya hari nih ! aku just na kongsi ngn korang gmbar gmbar yg aku edit .. gmbar yg lawa akan terjadi apabila cik myra mengeditnya dgn penuh ktenangan dan diikuti dgn ksungguhan sambil tidak dignggu oleh mana mana pihak .. eceyh , haha .. ayat tah pape je kan .. erm , jom tgk :) aku nih tadelah teror mana .. ^_^

haha , jom gelak sama sama .. hehe ^_^ buruk lah :(

hurm , banyaknya aksi .. hehe .. masa nih tersangat lah bosan .. dan aku dapat ilham na buat gmbar nih pun sbb masa aku ngh kemas kemas beg tetiba ternmpak bju itu n skirt itu :) korang ta yah tawu lah apa yg dimaksudkan oleh aku .. hehe .. jom tgk yg lain :)

haha , poyo cik myra nih .. masa nih na g ambil result pmr ouh ! haha .. muka cuak meyh , hurm , jntung brdebar .. hehe .. sempat lagi snap snap kan ?? cik myra mmg bgitu .. hehe ..

this is my favourite pic .. na tahu knapa ?? aku edit dgn pnuh ksabaran dan ktenangan .. tade sape ganggu n masa nih aku tersgt lah rajin .. tuh sbb jadi gmbar sperti ini .. hehe :)

sbenarnya ada banyak lagi gmbar yg aku na kongsikan .. tapi kat pndrive lah .. mlas pulak na ambil .. hehe .. insyaAllah lain kali yer :)
yeah , thats all fr today :) chow ^_^

No comments:

Post a Comment