myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra Myspace Falling Objects myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra

Friday, February 4, 2011

hang out ^_^


heyyyy lupa na kongsi sesuatu .. hehe .. hari rabu , 2/1/2011 aku keluar ngn sis ekin , wana n my best friend , kechik :) tersangatlah best kluar ngn dorg smua .. hehe .. kitorg tgk movie .. adeh , trlupa la pulak apa tajuknya .. hehe .. lepas tgk movie , aku teringin pulak na makan hot n roll .. so g la beli .. n ta lengkap hidup aku klo kluar ta beli cool blog .. hehe .. jom tgk pic .. macam macam ada .. ^_^


with wana ^_^

with sis ekin ^_^

masa ngh snap snap , tetiba aku tgk macam ada
org pndang aku .. aku pun pndang lah dy
balik , rupa rupanya itu rakan fb aku ..
hehe .. ta sngka pulak jumpa dy kat kolam
nih . huhu .. gmbira pat jumpa dy .. ^_^ ,
sbnrnya aku na sgt jumpa dy ,
dan akhirnya , prtmuan tidakku
duga .. hehe .. ni lah dy ..

with farah syg <3

after g tgk movie , beli hot n roll , n beli
cool blog , sis ekin ajak g jj .. sis ekin blnja kfc ..
waduhhh , gue suda knyang lol .. dah ta buley
msuk lagi tpi sis ekin ckp ala , makan lah ckit ..
hurm , aku pun makan jela .. kang kcik
aty pulak kan ^_^ hehe ..


haha , masa nih otw balik .. dalam
kreta lol .. hee .. candid nih ^_^
agak agak sape yg call uh ?? huhu ..

lepas je sis ekin anta aku balik , aku ngn kechik
mula beroperasi .. haha .. ibu dy ambil lmbat
so dy stay lah rumah aku dulu .. :)
apa lagi , buat lah aksi .. hee ...





huh , penat wok jalan jalan naik motor .. lenguh tangan den bawak motor .. hehe .. tapi tapelah , bukan selalu dapat naik motor nih .. klo ada mmber berani lah den bawak .. hehe .. hurm , seharian aku bersama si kechik nih .. tersangatlah happy lepak dgn dy .. thnk youu syg .. i love youu !! mmuahhhh ^_^ grrr ==' dah tade idea na tulis apa lgi .. smpai sini je kot .. hehe .. chow ^_^




No comments:

Post a Comment