myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra Myspace Falling Objects myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra

Friday, December 3, 2010

kenangan manis :)







    nampakkan pic yang kat atas nih ?? bgus :)
hee , masa nih perkampungan atlet, dan larian bersama 
ketua mnteri ..
 mmg best gila ..
ktorg ada macam macam aktiviti , tayangan video untuk mmberi ktorang semangat ,
ada ceramah , dan macam macam lagi lah ..
masa nih kat seri negeri !
mmg gempak gila .. korang tau tau jela orang mlaka macam mana kan
hee , masa nih macam macam gelagat lorr ..
huhu , ada seorang atlet ni taw ,
dy bagi ceramah , mmg best sgt ! dy atlet ape ek??
adoai , tak ingt la pulak .. huhu
dy pendaki gunung kalau tak silap aku ..
erm , pape jela ..
yang penting aku rindu gila time nih !
cuba tengok muka kitorang ..
haha .. hitam meyh , asyik ada larianjew ..
pastu ada buat fitness test ..
terbakar kulit meyh !
itulah atlet :)



masa nih waktu pemilihan !
alhamdulillah aku terpilih , happy sangat ..
sedih pun ada jugak sebab terharu .. haha .. 
erm , dalam gmbar nih aku macam ape je kan.. kaki aku terangkat da .. HAHA ..
tah pape jek .. terlebih exited lah nak tendang orang .. hoho ..
lawa kan beg , korang nak tau tak , ngeri mlaka punya barang mnyerlah .. huhu
dari atas smpai ke bawah smuanya warna merah !
smuanya jenama brookes ..
kalau tak silap aku macam tuh la ejaanya ..
hee .. memang agak pelik !
erm .. masa nih jugak kitorang last training .. sedihnyerrr !
tapi tak apa lah , next year kalau ada rzeki kita jumpa lagi ye :) 



                         
MAJLIS PERASMIAN SUKMA 2010

sumpah rindu gila time nih ! 
ramai gila atlet yang aku jumpa , ada yang sporting , ada yang baik ,
 ada yang comel , hensem , yuhuuu ! hee , erm , tapi tade langsung atlet yang sombong !
susah betul aku nak cari atlet yang sombong .. 
smuanya sempoi :)
i loikeeeeeeeee ! huhu
nmpak tak pic yang kat atas nih ??
erm , bagusss :)
hee , masa nih kat stadium hang jebat , macam aku kata tadi ,
ada majlis perasmian ..
best gila , ramainya orang ..
pape pun mlaka memang da best lah !
hee .. ily all <3 



yeah ! tiba lah waktu yang di nantikan , masuk kem ..
huhu .. semua atlet ditempatkan di uitm lendu ..
sumpah best .. aku takkan pernah lupakan time nih !
atlet bola jaring mlaka mmg gila cmera ye ..
harap maklum .. nak nak budak yang kat depan ni hah !
haha .. kenal tak ??
tak kenal ?? okay bagus .. huhu :)
byk lagi pic , nk tengok ?? jom .. 










haha .. malam malam tak buley titow so buat lah kerja gila ..
huhu .. best sgt sgt :)
ini lah bilik atlet pemalas !
haha , bukan pemalas laa , masing masing penat !
so esok pagi jela kemas :)
sis ekin , myra rindu nk main tendang tendang ! :'(
hee , best kan :) aww aww ! hee
jom kita tgk next pic 









makan mangga malam malam buta !
haha .. esok pagi sakit perut .. sungguh sengal kan ..
haha .. tgk lah si budak kecik tuh , bukan nak tukar seluar ! aku tarik tuala kau baru tau ..
haha .. erm , sebelah aku tuh aben ..
budak sepak takraw ! rindu kmu lah aben :)
sebelah aku yang pakai baju oren tuh sis mazi ..
yang blakang macam cina tuh sis mai , yang pakai baju kuning tuh sis ida , yang pakai tuala tuh , nadia , yang pakai baju sama ngn aben , acik ! dy manager sepak takraw prmpuan kalau tak silap aku lah ..
hee .. rindu kmu smua :) 

 masa nih ada game ape tah , bukan sukma .. erm , remaja kebangsaan :)
nak tau kenapa aku letak gmbar aku dgn dy .. erm sbb aku tak ada gmbar satu psukan lah .. huhu .. tapi tak apa .. nnti aku try cari okay .. 
sis eifa , byk tlong aku , tapi skrg kitorang da jauh la .. 
mksud aku da tak rapat .. akk , walaupun akk tak trpilih utk sukma tapi akk tetap bgus okay :)
akk lgi bgus dpd myra taw !
ingt tuh :)


ha , ada pun gmbar nih .. penat aku cari , erm , masa nih pun game remaja kebangsaan juga :)
aku tak buley lupa meyh ! best sgt sgt ..
masa nih juga aku terharu sgt sbb kawan baik aku dtg tapi mlangnya time tuh game dah abis .
erm , tak pelah syg , yg pnting korang da buat aku happy masa tuh !
syg korang ketat ketat k ..
nak tau tak sape yang dtg ..
jap ea ..


kechik dan nushee

thks ye sbb sudi dtg , wlaupun korang tak dapat tgk game ..
aku hppy sgt ..
sumpah terharu .. huhu ..
thks again babe :)



klakar kan muka aku .. well ~ haha
masa nih kat subaidah , mitc ..
masa nih bukan time sukma .. kitorg ada game rmaja kbngsaan ..
alaa , pic yg tadi aku tnjuk tuh :)
erm , kenapa aku msukkn pic nih ek ??
hee , sbb aku nk tunjukkn bibir aku yg lawa tuh ..
korang nmpakkn ..
aku pun tak tahu ape kena ngn bibir aku tuh .. 
tapi tak pelah .. seksi ckit .. hahahaha ..
*seksi ape , geli je
erm , masa nih jugak aku ngh text someone ..
nak tau siapa ..
cik bunga pelangi lah aka ma beloved sis :)
hee .. <3
nak tengok lagi ??
nak tengok ape ??
erm , jap ye aku tengok ape yang aku buley bgi korang tengok ..


nmpak ke ??
kalau nmpak bgus lah .. hee ,
masa nih kat rtm mlaka ..
ada artis , yang aku ingt , mawi , mila , jin bara lagi tah sape tah .. huhu
kitorg sempat brgambar dgn si comel ni je
kenal kn ?? inilah mila :)
kecik je dy kan .. huhu .. 
nak tgk lagi ??
nk tengok ape lagi nih ..
adoai ..
jap jap ..
















ha , nk tau tak   birthday sape nih ..
hee , birthday aku lah :)
thks kakak kakak smua :)
sudi clebrate birthday myra okay :)
sumpah rindu gila time nih !
tgk lah tuh , baru hbis training muka msing msing comot , huhu
berpeluh peluh , huhu .. tak pasal pasal muka aku kena kek !
ni semua sis ekin punya psal !
after dy buat aku , aku kejar dy smpai dapat .. haha ..
akhirnya dy pun kena .. yeay !
i loikeee .. hee
sorry ye sis :)
fair lah kan ! huhu
erm , nk bgitahu korang sumtink nih !
nmpak tak yang pegang kek tuh ..
alaa , yang tengah tuh lah , yang pkai bju wrna oren ..
snyuman yang mnawan tuh ..
nmpak tak ??
okay okay , nmpak pun ..
nak bgitahu nih !
dy lah manager kitorng ..
best sgt sgt :)
ily sis ita !
dy sporting tau ! best gila dy jadi manager !
ape ?? korang pun nak dy ??
eyh mana buley ..
weekkkk !
haha ..
inilah player ntball mlaka !
suka posing segala bagai !
haha .. asal ada masa free je msti pose , huhu ..
tapi itu lah kesukaanku .. aww !
hoho .. kalau nk kenal kan sorang demi sorang cam susah jek ! 
kenal kan jugak ??
okay okay .. aku kenalkan ye ..
mula dgn barisan depan ..
alaa , susah laa .. aku pun tak tau cmne nak kenal kan ..
tak apelah .. nnti nnti lah ye :)

masa nih majlis penutup .. sedih nyerr ..
sorry lah ye ..tade gmbar lain laa ..
erm , ni pun ada atlet yg nk ambil gmbar kitorg .. nama dy idan ..
thks ye idan :)
erm , itu jela kot yg aku nk kongsi kat korang ..
erm , sumpah aku rindu dorang sgt sgt ! :'(




benda yang aku rindu 


  • fitness test
  • urine test
  • pakai skirt
  • kena denda
  • jogging di pantai 
  • bangun pagi pergi training 
  • pegang bola , baling bola 
  • senior and junior
  • main kejar kejar , hee 
  • mandi sama sama ! uppss ..
  • tidur sama 
  • karoke kat dream box
  • kena marah 
  • bergosip ! aww ..
  • sukma
  • shopping sama sama :)
  • ponteng training , hee ^_^
  • mandi ais 

1 comment:

  1. aredeq .
    thnks letak gmbr uh bersama ea. .
    aredeq pon not bad gak . .
    akq bukan menjauhkan diri tp akq bz skunk .
    dgn keje . .
    sowi law uat aredeq rase kita da xrapat g . .
    syg kamu n miss our moment .

    ReplyDelete