myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra Myspace Falling Objects myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra

Saturday, December 11, 2010

kasut pelik dan kereta idaman :)

nike , design terbaru :)

tadi aku pergi search kat google kasut nike terbaru , tiba tiba aku nmpak ksut nih ..
macam menarik je , aku pun amik jela nak kongsi ngn korang ..
hee , comel kan ksut nih .. erm .. tapi bnda nih belum ada kat mlaka laaa :(
baru nak prgi tengok .. 



latio sport :)

this is mine ! cewah .. tade  lah , aku nak kreta nih ! 
cantikkan ..?? erm , kalau aku dapat kreta nih aku nak prgi jalan puas puas ..
yeah ! jalan sorang sorang lah baru best :)
hee , korang doa doakan lah aku dapat kreta nih nnti yea :)
thks , chow :)

No comments:

Post a Comment