myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra Myspace Falling Objects myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra

Wednesday, August 10, 2011

bahagia :)

hey assalamualaikum :)
hm,syukur sgt hri ni aku dapat tahan puasa.hri ni trlmpau penat lah. balik rumah aku rasa na berbuka jer.tapi aku pk dosa , hehe ;) tadi exam mcm na pecah otak aku pk jawapan. *itulah myra,sape sruh study last minute. hehe. ni lah aku, suka now study last minute. bila ta dpt jwpan, aku slahkan soalan. hahaha. sengal lah. hm okay. apa kaitan ngn tajuk 'bahagia'? hehehe. pendek je critanya. hehe.

tadi tetiba ibu ajak aku g kedai depan , fuh.punya lah sejuk kat luar tuh. aku peluk lah ibu kuat kuat. tetiba aku rasa BAHAGIA sangat bila dpt peluk ibu mcm tuh :') dah lama rasanya ta mnja mnja ngn ibu. huhuhu. yelah , ibu busy dgn krja, aku pulak trperap je dlm bilik tuh. kdg kdg tade masa na borak ngn ibu. nak nak bila bulan puasa. lepas berbuka, ibu dah siap siap na g terawih. aku pulak kena kemas apa yg patut. lepas tuh bila ibu da balik smbyg terawih msti ibu terus tidur. yela, letih sgt. ksian ibu. kdg kdg bila aku tgk muka ibu masa tdur, aku sdih! aku terfikir penatnya ibu cri rezeki utk anak anak kan? hnya Allah je yg tawu hati seorg ibu :'')

ha smbung balik pasal naik mtor. masa tgh naik motor otw g kdai aku ckp kat ibu "buuu,sejuknyaaaaa". pstu aku peluk ibu. ttiba tersentuh pulak hati nih.huhu, aku nih sensitif byk! hee. huh!sumpah aku rasa mcm na peluk ibu smpai bila bila, boleh? huhu. bukan slalu dpt mcm tuh. pstu bila otw na balik rumah lgi kuat aku peluk. ibuuuu, adik bhagiaaaaa :'') da lama kita ta naik motorkan ? da lama adik ta peluk ibu mcm tuh kan ? ily mom ! mmmuuuaahhhh :'') saya syg sangat kat ibu saya ^_^


No comments:

Post a Comment