myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra Myspace Falling Objects myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra

Wednesday, August 17, 2011

baby :'(

assalamualaikum.
hey guys <3

aku sedih laaa,baby aku da trluka :'( im so sorry baby. :(
mcm mana lah baby buley luka nih. haih! sorry sgt sgt.
kita baru brmnja mnja ta smpai 3 bulan kn?
babyyyy, sorryyyy :'( haih! aku ni ta pndai jga dy taw!

hm, baby im so sory. sorry sorry sorry sorryyyyyy !
*ha,aku merepek da nih. tadi masa g skolah dy okay je.
aku balik skolah tetiba tgk dy da teluka. ksiannya dy.
baby, lepas nih kita jga awak bebaik taw. i love you baby <3

mmuah siket! em,korg na tawu sape baby aku?
em, phone aku la baby aku. heee. aku syg dy taw!
baru amek ta smpai 3 bulan da bercalar. hadui.
na mnangis aku taw! :'( okay lah baby, lepas ni
kita jga awak bebaik taw! mmuaahhhhh ! <3

1 comment:

  1. dear... namo sedih2 k.. sis xkn lupekn adik.. adik blaja rajin2.. jgn dok pkiaq bkn2.. sis syg adk sgt.. keep in touch ok ^^

    ReplyDelete