myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra Myspace Falling Objects myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra

Thursday, July 7, 2011

hargai org yg mnyangi :)

hey hey , aku na gtawu nih , aku hrgai sgt sgt org yg hrgai aku .. sgt sukar utk aku lupakan org yg sgt baik pada aku .. lgi stu , if org tuh hrgai aku , aku akan hrgai dy jugak .. walaupun hti nih trluka , eceyh .. kunun jela kan .. ermm .. aku na kau tawu yg aku takan prnah lupakan kau sbb kau sgt baik pada aku .. aku trasa dihargai bila kau layan aku mcm nih .. sgt sgt trharu .. gmbira dpt kenal kau .. sgt beruntunglah aku dpt kenal kau ... ily ! imy ! sorry fr evrything :')


p/s : jga dri bebaik ! aku takan prnah lupakan kau .. itu jnji aku :")

No comments:

Post a Comment