myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra Myspace Falling Objects myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra myradyra

Saturday, April 9, 2011

lupakan dia ?


hye hye , mahu kongsi sesuatu .. aritu aku trjumpa budak yg aku kenal melalui facebook .. meh aku crita eh .. nama dy tettt ! hehe .. aku ta kenal dy , tapi aku tawu dy skolah mana sbb kat profile dy ada tulis dy skolah mana .. kbetulan kawan lama aku pun skolah situ .. aku pun tnya lah bout mmber aku kat dy .. nasib baik si tett nih ta smbong .. dy pun jawab jela apa yg aku tnya .. pstu dy dah ajak aku borak pasal lain.. dy tnya aku macam macam lah .. dy tnya aku skolah mana , form brapa n macam macam lah kan .. pstu aku dah kena offline sbb ada hal ckit masa tuh .. dy pulak mntak no .. pstu aku bgi jela .. g pun dy ckp kat aku dy single .. aku pun okay jela .. lepas je aku bgi no aku kat dy , dy pun call .. dy tnya ni are deq eh ? aku pun cakap lah aah .. pstu ktorg makin rapat .. slalu text .. one day aku cakap ngn dy aku dah ta buley text dy slalu sbb aku makin busy .. dy pun sama gak .. dy cakap dy pun da ta buley text slalu sbb dy krja ..

dlam beberapa bulan ta text , aku text lah dy .. rindu pulak na text ngn dy .. ktorg tnya khabar masing masing n dy tnya aku ada bf ta .. aku cakap tade n dy pun tade jugak .. lepas tu ktorg ta cntact dalam sbulan lbih kot .. lepas je sbulan lebih aku text ar dy .. dy rply punya la lmbat .. aku geram lah jugak kan .. aku ta suka ah org rply lmbat lmbat nih .. pstu aku mlas la na text dy lgi . mybe dy busy kan .. tu sbb dy rply lmbat .. one day aku on facebook n g kat profile dy .. rindu lah konon .. huhu .. tetiba aku tgk kat status dy in a relationship with tuutt! waduhhh , bengkak hati gue .. dy ta cita pun pasal nih .. patutlah rply ms aku lmbat !!! sgt sedih la weyh !! lepas je aku tawu dy da ada gf aku ta cntact ah dy lagi .. hmpir 3 bulan kot dah ta cntact dy ..

tetiba kan aku trjumpa dy kat tettt! aku trkejut gak , sbb cam ta caya lah kan buley jumpa dy depan depan .. slama nih kenal dlam fb je .. masa tu aku nmpak dy ngn gf dy ! alamak aiii ! masa tu pulak dy ngh bgi gf dy air .. siap main suap suap lagi ..` konon sweet lah tuh .. waduhh , sakit aty taukkk ! tpi tapelah .. aku ingtkan na tgur tpi dy pulak ngn gf dy kan .. nnti gf dy kata apa pulak .. sumpah sgt sdih lah sbb aku suka si tettt tuh .. dlu aku prnah tnya dy ada gf ta .. dy ckp tade .. hurm , happy lah jugak bila dgr dy single an .. tadelah sesapa na jlous aku text or call dy .. sgt sdih la weyhhhh .. hurm , tapelah .. na buat cam mana kan ? aku buat bodoh jela .. na lupakan dy bukan senang meyh !! hurm , its okaaayyy .. sedih itu masih ada , cemburu pun .. geram pun ada jugak .. huhu .. dah lah myraaaa ! jgn pk bnda ni lagi .. okay lah .. chow :')


p/s ==> jangan terlalu mngharap kat seseorg :)

No comments:

Post a Comment